Wednesday, January 20, 2010

Trip to Florida USA!

Hallo allemaal, gisteren ben ik weer terug gekomen van een korte trip naar Florida, Royal Palm Beach om precies te zijn. Ik ben op bezoek geweest bij mijn vriendin Bonnie Edison van de Edison Kennel. In 2007 is Royal Pride van Gforce Nellestein (de vader van onze Pink) naar haar verhuisd en sinds dien is hij de vader geworden van drie nestjes die bij haar geboren zijn. 

Uit het laatste nestje dat geboren is op 26 september 2009 zijn 2 reuen en 1 teefje geboren. De moeder van de pups is de Australisch import teef Ruscal Southern Belle (Scarlett) en de vader is dus als gezegd Roy. Ik ben het teefje op gaan halen die Edison's Carpe Diem is gaan heten, roep naam Carpie (of CD zoals Raoul zegt :-).
Ik heb een onzettend leuke tijd weer gehad bij Bonnie (en Anna!) en wil haar bij deze dan ook weer heel erg bedanken voor haar enorme gastvrijheid. En ik hoop echt dat we je komende Thanksgiving wat langer kunnen bezoeken! 
Hier zijn wat foto's van mijn trip!

Hello everyone, yesterday I came back from a short trip to Florida, Royal Palm Beach. I went to visit my friend Bonnie Edison from the Edison Kennel. In 2007 'our' Royal Pride van Gforce Nellestein (father to our Pink) moved to live with Bonnie and since then he has been the sire to three litters.  

There were 2 boys and 1 girl in the last litter that was born on September 26 2009, the mother of the pups is Australian Import: Ruscal Southern Belle (Scarlett) and the father is -as said-  Roy. I went to pick up the little gril who we named: Edison's Carpe Diem. We will call her Carpie (or CD as Raoul says :-).
I had a wonderful time with Bonnie (and Anna!) and I would like to thank her again for her kind hospitality. We will really try to come and visit your again this Thanksgiving! 
Here are some pictures of my trip!

Dit is een clip van Carpie en haar broer (ik heb hem Dax genoemd omdat hij zoveel op onze Dax lijkt).
Here is a clip of Carpe and her brother (I named him Dax cause he looks like our Dax).

Dit is een clip van Scarlett (de moeder van Carpie), Chanel (de half zus van Carpie) en Jackaroo.
Here is a clip of Scarlett (Carpie's mother), Chanel (her halfsister) and Jackaroo.

Carpie
RoyCarpie's brother "Dax"CarpieUs at the Fair in West Palm Beach (Anna, Bonnie and I). 
Bonnie's new car ;-) 
Anna and I watching the Golden Globes while eating self made Snowman Chocolate Pretzels :-)