Thursday, October 15, 2009

Op bezoek bij Floor / Visiting Floor

Zoals gezegd hebben de baasjes van Floor (Cherry Oh Baby of the Hunters Pride) geen computer en ik toch heel erg benieuwd hoe zij er nu uit zag (hoe het met haar ging wist ik al, want haar baasjes houden ons telefonisch goed op de hoogte!). Floor woont een paar dorpjes verderop in Thorn, dus gisteren ben ik er even langs gegaan. Thorn is een heel erg mooi dorp, met prachtige oude huizen en in een van die huizen woont Floor nu met haar nieuwe eigenaren. Haar baasjes hebben een antiek en curiosa zaak aan huis, en Floor bewaakt de boel al goed :-) Ze moest duidelijk even nadenken toen ze me zag maar al snel leek het alsof ze dacht "heee die ken ik" en toen was het goed. Nog altijd een echt knuffeldier, die graag met je mee wandeld en je goed in de gaten houdt. 
Bedankt voor jullie gastvrijheid Margaret en Andre!

As I have told you before, Floor's  (Cherry Oh Baby of the Hunters Pride) new mommy and daddy don't own a computer, and I have to say I was quite curious to see what she looked like now (I already knew that she was doing great, because her new owners have called us several times to keep us up to date!). Floor lives a couple of villages away from us in Thorn. A beautiful old village with beautiful old houses, and Floor lives in one of them. Her owners own an antique shop and she already is a good guard dog  for the store:-). You could see her thinking "who is that" when she saw me, but after a few minutes she recognized me and she was very happy. She is still so very cute, like a teddybear.  
 Thank you for you kind hospitality Margaret and Andre!